En liste

Hvordan ser skrivebordet ditt ut?
Skjermbilde 2013-06-10 kl. 17.00.28
Et bilde av deg akkurat nå, med webkamera!
Bilde tatt 10.06.13 kl. 18.24 #2
Det tristeste som har skjedd deg i år?
Det å se en nær venninne slite seg gjennom en grå hverdag uten lyspunkter som gjør livet fint og vakkert. Det at jeg ikke vet hva jeg kan gjøre for å hjelpe til når jeg er 1000 mil borte, bortsett fra å si hei, ikke glem at jeg er glad i deg.
Det beste som har skjedd deg i år?
I år har det skjedd så utrolig mye bra, og vi er ikke enda halvveis i 2013. Jeg har begynt på et roman-prosjekt som opptar hodet mitt hver eneste dag, jeg har fått meg en god jobb som jeg liker, jeg har laget en liten plan for fremtiden og jeg har fått så utrolig mange nye, bra venner.
Siste tre sms:
– Kult! Skikkelig dramatisk. ;-) Bor de der? Og hvordan vet dere at de er det? Jeg vil også være litt detektiv og politi på jobben, men det skjer ingenting her.
– Jeg rekker den ikke, neste går 44.
– Supert! Har du snapchat? Billetter bestilt!
Current obsession:
Musikk: Frank Sinatra – The Hucklebuck fra Feel The Groove-albumet.
TV-serie: Siste sesong av Mad Men som jeg enda ikke har sett. På vanlig TV: Ungkaren.
Klær: Sommerkjoler. Har kjøpt flere nye og gleder meg til å danse rundt i dem på verandaen i sommer med et glass vin i hånden.
Mat: Gräddost på mammas hjemmebakte brød. Jeg tåler det ikke, men klarer ikke la være. Dessuten: vegetarburger. Elsker å prøve ut nye kombinasjoner. Perfekt sommermat.
En jobb du aldri kan ha:
Kunne aldri jobbet som politikonstabel, skuespiller, telefonselger eller innenfor helsevesenet.
En ting du misliker med andre:
Organisasjoner, bedrifter eller andre som lar være å svare på mail. Så uprofesjonelt.
En dårlig side ved deg selv:
Prokrastinering. Dårlige unnskyldninger for å ikke gjøre det jeg bør gjøre.
En matrett du har lyst på akkurat no:
Wok med nudler og for mye soyasaus.
Planer for helgen?
Neste helg skal jeg jobbe for første gang alene. Opplæringen er over. Meg og et stappfullt hotell, heihei. Blir gøy.
Basert på lister fra Hjartesmil og Niotillfem.
Om frecklenotes

liker Frank Sinatra, mørkmørkmørk sjokolade, blåbærte, Leo Tolstoj og gamle filmer.
Dette innlegget ble publisert i Lister. Bokmerk permalenken.

3 svar til En liste

  1. Ulrikke sier:

    Yay! Endelig et livstegn fra Sandra! Håper det står bra til i nord :) Klem

  2. Synnebollen sier:

    Jeg er også helt hekta på sommerkjoler for tida! Nå skal det svinses, hoho!

  3. t sier:

    Fineste skrivebordbildet.

Sett inn notater her:

