I levende bilder: dra, selv om du ikke tør

Fordi denne sier ‘bare pakk kofferten din og dra, du kan sitte på en utekafé og drikke kaffe og ta deg en sigarett om du vil’ og det tror jeg er akkurat det jeg trenger å høre nå. For jeg vet ikke hva jeg skal og må finne det ut fortfortfortfort, og jeg trenger at noen dytter meg hardt i ryggen for å ta en sjanse, dra på eventyr og se meg rundt. Det er bare å gjøre det. Det er ikke farlig, det er ikke farlig, det er ikke farlig.
Om frecklenotes

liker Frank Sinatra, mørkmørkmørk sjokolade, blåbærte, Leo Tolstoj og gamle filmer.
Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon, Vimeo og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til I levende bilder: dra, selv om du ikke tør

  1. faehe sier:

    det kunne nok de fleste av oss trengt. lykke til:)

Sett inn notater her:

