#LivetpåDanvik, første semester, november

Det var tid for fordypningsuker og jeg var igjen på Gud i menneskets bilde. Vi satte opp en sandkasse utenfor matsalen som senere ble erstattet med en stor, lilla mystisk boks som var. Vi var igjen hemmelighetsfulle og snakket i koder, mens vi henta bord og stoler i Oslo og løp rundt i skogen med kamerautstyr.
IMG_5688 IMG_5788
IMG_0693
Jeg fikk besøk av Philip og vi skypa med LA. IMG_0518
Endelig fikk vi se hva som befant seg på innsiden av den vakre Austad-bygningen.IMG_0653  
Jeg så på 21 Jump Street og leste dikt.
IMG_0725
Vi brukte tid av annen undervisning og gikk opp i skogen, lånte ting av vaktmesteren og holdt på å fryse av oss flere kroppsdeler.
IMG_5864
Innspillingen var ferdig og jeg redigerte flere timer hver dag med god hjelp av mine partners in crime.
IMG_5868
Om frecklenotes

liker Frank Sinatra, mørkmørkmørk sjokolade, blåbærte, Leo Tolstoj og gamle filmer.
Dette innlegget ble publisert i Fotografering, Minner, Opplevelser, Skole og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Sett inn notater her:

