Travel

Har vært i praksis i Gatemagasinet Virkelig denne uken og skal være der hele neste også. Jeg begynner klokka ti og er der til halv fire. Det går veldig greit, alle er veldig hyggelige.
I tillegg så har jeg jobb på Alfheim som jeg har vært på i dag og skal på på søndag igjen når TIL spiller mot Start. I morgen skal jeg vaske (altså min faste jobb) og til frisøren og handle klær som jeg har en mangel på. Dessuten har jeg samfunnsfag lekser opp til ørene som skal leveres inn neste fredag. Så jeg er litt sliten og litt mer travel enn jeg bruker, så jeg gjør som regel ingenting når jeg kommer hjem om dagene.
Heldigvis er det en uke til påskeferie, og det kommer til å bli skikkelig herlig. Gleder meg til å få litt mer søvn.

Om frecklenotes

liker Frank Sinatra, mørkmørkmørk sjokolade, blåbærte, Leo Tolstoj og gamle filmer.
Dette innlegget ble publisert i Meg. Bokmerk permalenken.

Sett inn notater her: